آ

  • آقایی، مجتبی شناسایی و اولویت‌بندی قابلیت‌های تکنولوژیکی به‌منظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]

  • آیباغی اصفهانی، سعید مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوری‌های شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]

ا

  • اجلی، مهدی بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]

  • اسماعیل پور، شهرام فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

  • اشتهاردیان، احسان‌اله پذیرش فناوری مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت‌های ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]

  • اصلانی، فرشید واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • اکبری قلعه جوق، مینا بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]

  • امیری، علی الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

  • ایمنی، محسن نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]

ب

  • باقری، زهرا مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاه‌های دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]

  • بخردی نسب، وحید واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های کاربر و سرمایه‌بر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]

  • بلالی، آیت بررسی تاثیر فشار سرمایه‌گذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]

  • بهمنی، اکبر واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

پ

  • پارسانژاد، محمدرضا اولویت‌بندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

ح

  • حسن زاده، فرشته بررسی تاثیر فشار سرمایه‌گذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]

  • حسین پناهی، هادی بررسی تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]

  • حسین پوریان چابک، سمانه روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]

  • حسینی دهشیری، سید جلال‌الدین شناسایی و اولویت‌بندی قابلیت‌های تکنولوژیکی به‌منظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]

  • حسینی نژاد، سید جواد مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاه‌های دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]

  • حیدری گرجی، سمیرا رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازی‌ها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]

  • حیدری هراتمه، مصطفی بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]

خ

  • خاتمی، محمد ابراهیم نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]

  • خادمی، علی اکبر بررسی و آسیب‌شناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]

  • خدابخشی، محمد تاثیر جهت‌گیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]

  • خمسه، عباس تأثیر کارآفرینی، توانمندی‌های داخلی و همکاری‌های خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]

د

  • داودی، سید محمد رضا نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]

  • درویشی سلوکلایی، داوود رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازی‌ها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]

  • دس‌تام، منا انعطاف‌پذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]

ر

  • رجب دری، حسین الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

  • رجبی، جهان اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]

  • روستا، علیرضا بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

ز

  • زاددوستی، فرزانه فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

س

  • سالاری، حجت الله الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

  • سلطان پناه، هیرش بررسی تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]

  • سید نژاد فهیم، سید رضا بررسی تاثیر فشار سرمایه‌گذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]

ش

  • شاهچراغ، سید رشید اولویت‌بندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • شبابی، هومن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

  • شریفی، زینب تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]

  • شمشاد، آزاده نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]

  • شهری مجارشین، علی اکبر بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

  • شیرمحمدی، یزدان اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]

ص

  • صادقی، احمد تاثیر جهت‌گیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]

  • صادقی، حجت الله خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

  • صالحی کردآبادی، سجاد فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

  • صفایی، ناصر مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاه‌های دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]

ط

  • طاهری‌پور، سحر پذیرش فناوری مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت‌های ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]

ع

  • عزیزی، مجتبی پذیرش فناوری مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت‌های ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]

غ

  • غفاری اشتیانی، پیمان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

  • غیاث آبادی فراهانی، مریم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

ف

  • فرازنده، هانیه بررسی و آسیب‌شناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]

ق

  • قهرمانی نهر، جاوید ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]

گ

  • گودرزوند چگینی، مهرداد فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

ل

  • لطفی، احسان مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوری‌های شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]

م

  • مظفری، محمدمهدی بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]

  • معتمدی، روشنک شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

  • موسوی زاده، سیدرضا واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • میرقاسمی، زینب تاثیر جهت‌گیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]

ن

  • نعامی، عبدالله بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

  • نوذری، حامد ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]

  • نوراحمدی، مرضیه خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

  • نیلوفری، زهره تأثیر استراتژی کسب‌وکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]

و

  • وقفی، سید حسام تأثیر استراتژی کسب‌وکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]

  • وکیلی فرد، حمیدرضا الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

ی

  • یحیی‌زاده‌فر، محمود شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

  • یزدانی، ناصر تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]